Forum www.darkorbit.fora.pl Strona Gwna www.darkorbit.fora.pl
forum o grze online DarkOrbit!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

jedyne czego oni się boją w tolerancyjnej Europie to podob

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkorbit.fora.pl Strona Gwna -> regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Killer lordaki



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:49, 10 Kwi 2014    Temat postu: jedyne czego oni się boją w tolerancyjnej Europie to podob

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
7 minut trwała całość obcinania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisze dużo bo znam ten problem dosyć długo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

uppppp [link widoczny dla zalogowanych] pozdraaawiam
no i co z tego? W sumie to prawie za każdym razem z czego innego robiłem. jakto hrabianka jest ? Zaczynam podobnie od 50 min i staram się jeszcze w ciągu dnia ćwiczyć co najmniej 20 min. Szwai 14/7u, pani Basia Marczak. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam moj facet jest z Antalii, ale teraz pracuje w samsun... wiem co czujecie, ja tez mam blizy tylko twarzy, jak byłam mała młotrzy brat mnie podrapał, pożnie rodzice jedzli ze mna po żornych lekarzach aby chociaz troche wypłycić, tak szczeze troszke im sie udało, ale nadal widoczne i bardzo się z tym zle czuje, jesli ktoś wie jak się pozbyć blizm po zadrapaniach prosze o pomoc Hey dzisiaj lekarz przepisał mi gynalgin i lactovaginal. Jak robisz to staraj sie jak najmniej poruszac, bo jak to rozruszasz to zaczyna wtenczas naciskac i musisz biec do ubikacji, dopiero po wlaniu wszystkiego troche poczekaj i wtedy wykonaj TANIEJ BRZUCHA Jeszcze w tym samym dniu zrobilam badanie na awidnosc i czekam cala w nerwach do poniedzialku, dzis sroda Odchodze od zmyslow, martwie sie czy z dzidziusiem wszystko bedzie dobrze. Byłyśmy z przyjaciółką na zabiegu czterostopniowej rekonstrukcji włosów i cóż ....masakra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dodam jeszcze ze gdy bralam antybiotyk, to zapomnialam 1 tabletki anty:/ ale wzielam ja nastepnego dnia, no i w tym czasie kochalam sie z chlopakiem..
Powiem jedno, nie ważne ile ważysz zmierz swoje obwody, zobaczysz jest duża różnica.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Janowskiego synek ma na imię Pastet

Korzyści na różnych płaszczyznach są ogromne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aerosmith- Crying i wiele innych ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani Sylwia jest genialna, więc polecam serdecznie! [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze w temacie zębów- ostatnio czytałam artykuł medyczny na temat prawidłowej higieny jamy ustnej dzieci.
opiekuje sie noworodkiem prywatnie badz uzupelniam wiadomosci poloznych środowiskowych prywatnie udzielajac pomocy mlodym mamom. Może z fryzjerami to tak trzeba? dziewczyny a moglbybysie powiedziec jakie znaczenie ma ciezar koła zamachowego w orbitreku? Zawsze robili mi to samo. co to takiego ta fizelina /? [link widoczny dla zalogowanych]
Amelio gdzie? nie ppciąga cie kobieto, bo nie masz szansy na takie wymiary. Chciałbym zafundować sobie głodówke ale niemam czasu, tzn mam bardzo dużo zajętego czasu i boje sie ze poprostu wysiąde i zemdleje w którymś pięknym momencie. Witam mam pytanie czy ktoś wie ile kosztują pasemka u tej fryzjerki Moniki Kozieł na Giszowcu i czy długo się czeka na zapis?? Powodzenia w starankach! Kiedys pisałam na ten temat w innej zakładce i tam fajnie dziewczyny sie wspierały ale teraz tam cisza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trwa to do okolo 2 godzin.
[link widoczny dla zalogowanych]
ile razy w życiu byłam zadowolona z obcięcia, i czego się nasłucham od znajomych, wszyscy tylko czekają, żeby odrosły

Makary u Janowskiego
[link widoczny dla zalogowanych]
Taka J dokładnie żebyś wiedziała, to co u nas dają na dzieci to jest czysta kpina.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma cud metody na zmniejszenie piersi no chyba ze operacja
na ostrym ogniu.
Sama jestem, czasem z kimś...

To nie z tych malenkich krzyzaczkow, tylko one są ogromne (wg mnie) Mają szerokie miesiste tułowie i miesiste, grube nozki, odcien jakby lekko zielonkawy. [link widoczny dla zalogowanych] Dziekuje i pozdrawiam wszystkich serdecznie milego wieczoru
sobotnia kolacja) obfitować może absolutnie we wszystkie, nawet na codzień zakazane, produkty spożywcze. Ale powtorze sie-osiagnelismy ten stan rzeczy poprzez proby i przede wszystkim rozmowy. odpisz! W domu się rozpłakałam. hehe własnie przed chwileczką udało mi się przełożyć wizytę idę do dr Lipskiego zdaję się całkowicie na waszą opinię drogi kobitki i napewno nie pożałuję. [link widoczny dla zalogowanych]
kiedyś jak zobaczyłam takiego pająka ( był naprawdę niesamowicie wielki! Marcin Prokop w kazdym razie ta zona to aniol a on po prostu to wykorzystuje, nie chce jej dac rozwodu teraz, no jakby mogl dac jak tu ma wszystko na kiwniecie palcem a w turcji nie mialby nic. DIAGNOSTYKA interesuje mnie wlasnie cena. ale ... I w jakiej sieci kupic telefon zeby moc dzwonic to krajow UE za darmo+ internet?
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcecie maby baby cos do pyska kupcie sobie wafelka tylko uwazajcie bo sie pobrudzicie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest w ciazy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak Fryderyk ,była w TVN Style i mówiła,przyznam ,że mnie tym zadziwiła trochę to pretensjonalne imię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcecie sobie dodać wagi nadając dzieciom udziwnione imiona, a tylko robicie im krzywdę!
[link widoczny dla zalogowanych]

Jet-Look what you've done [link widoczny dla zalogowanych] Najmniejsze efekty były na udach, dlatego że miałam tam jaśniejsze włosy (a to był właśnie typowy laser działający na barwnik).
jakie macie postanowienie na swieta? Mule może mi ktoś poradzi....w sierpniu mam slu no i oczywiscie wesele. Przez pierwsze 3 dni tak ostarożnie chodziłam, żeby nie zachaczyć...le już jest si....naprawde!! Hejka...ja mam jeszcze jedno wyjscie..poznalam na forum fryzjera z Poznania i polecil mi rodzinie w Gdansku,do nauki od podstaw w salonie.Za rok moze juz bede normalnie zarabiac,lecz mysle i mysle nad tym,bo mimo wszystko chce miec papiery,bo chce to robic juz chyba do konca [link widoczny dla zalogowanych]
Czytam jak wielu ludzi robi lewatywy przed głodówką albo analem. A ...Mishu... Jeśli chodzi o obwód to jak, jest różnica ? Czytając różne blogi dowiedziałam się że boli głównie w nocy no i przez to nie można spać. Moze jakis komentarz do tego \argumentu\ ? jepracuje w hurtoeni farmaceutycznej i cena zestawy w zzakupiue to ponizej 2 zl netto, rodzimego producenta, firmy Karasiński A co to za instruktorka była?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sery zółte, pleśniowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem skołowana i ciesze sie ze na razie jestem w szpitalu
jeszcze tu zajrze.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkorbit.fora.pl Strona Gwna -> regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin